noun adjective , & verb
- Scottish variant of light1, light2.More example sentences
- Like Northern English, Scots prefers the order He turned oot the licht to He turned the light out and Gie me it to Give it me.
- Aye, an the one says to the other, ‘Will thee pit oot thee fire til I get mine lichted.’
- I had to come awa’ after he began, and I could see from the house the kirk lichted up, and oh, I wearied sair for them to come hame!
More definitions of lichtDefinition of licht in:
- The British & World English dictionary